سردار شهید سلیمانی ادبیات بسیجیان را به جبهه مقاومت منتقل کرد

آبادان – ایرنا - مشاور ستاد کل نیروهای مسلح روحیه شهادت طلبی رزمندگان را عامل شکست دشمن در جنگ تحمیلی دانست و گفت: امروز نیز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رضی موسوی ادبیات بسیجیان را به جبهه مقاومت منتقل کردند.

به گزارش ایرنا سردار پاسدار فتح الله جعفری روز سه شنبه در دومین یادواره ۶ هزار شهید آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند با اشاره به مقاومت مردم آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس به خصوص در روزهای ابتدای جنگ تحمیلی بیان کرد: آبادان از ابتدای آغاز جنگ تا پذیرش قطعنامه ۵۹۸، هر روز مورد حمله قرار گرفت ولی هیچگاه تسلیم نشد.

وی افزود: ارتش بعثی، حاکمیت بر اروندرود را برای گسترش نفوذ خود در منطقه و تصرف بر آبادان را خواستار بود اما مقاومت مردمی دشمن را شکست داد و به موفقیت نرسید.

سردار پاسدار جعفری به مقاومت مردم خرمشهر در برابر دشمن بعثی در روزهای ابتدای جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دشمن در این فکر بود که خرمشهر را ۲ روزه تصرف کند اما مقاومان شهر ۳۴ روز در برابر لشکرکشی دشمن مقاومت کردند.

امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: شهدا برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی جان خود را در راه انقلاب و اسلام نثار کردند تا امروز نام ایران بلندآوازه باشد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی افزود: شهدا با آگاهی و برای عزت و اقتدار کشور جان خود را فدا کردند و امروز نیز بر همه وظیفه است تا راه آنها را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: شهدا پیرو ولایت و مکتب اسلام بودند که با خلوص نیت، خون خود را نثار کردند تا اسلام و انقلاب اسلامی پایدار بماند.

سردار شهید سلیمانی ادبیات بسیجیان را به جبهه مقاومت منتقل کردند

حجت‌الاسلام غبیشاوی ضمن گردامیدشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: کارهای جهادی از آموزه‌های شهید سلیمانی است که مردم به خوبی کارهای این شهید را در آبادان و خرمشهر به یاد دارند.

در این آیین از کتاب کبوتر مسجد شامل خاطره دوستان، همکاران و خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا عسگری‌فرد رونمایی و از تعدادی از مادران شهدا تجلیل شد.

سردار شهید سلیمانی ادبیات بسیجیان را به جبهه مقاومت منتقل کردند

سردار شهید سلیمانی ادبیات بسیجیان را به جبهه مقاومت منتقل کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha