۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85341361
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی برای بوشهر وقوع بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرد

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز و طی ساعاتی از وقت فردا، ضمن افزایش پوشش ابر در سطح استان و روی دریا، احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی از نقاط به خصوص نواحی مرکزی و جنوبی دور از انتظار نیست.

" پیام مساعدی " روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا پایان هفته با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل استان به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برهمین اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، از اواخر وقت امروز افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در برخی ساعات با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و فردا گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل تا ۱۸۰ سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۳۰ ، مد اول ساعت ۱۳:۱۰ ، جزر دوم ساعت ۱۷:۴۰ و مد دوم ساعت ۲۳:۳۵ دقیقه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha