قدیمی‌ترین مجموعه ورزشی یزد رختکن ندارد

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: مجموعه شهید پاکنژاد با ۶۰ سال سابقه که قدیمی‌ترین مکان ورزشی این خطه و محل اصلی برگزاری مسابقات و تمرینات است هنور رختکن ندارد.

به گزارش ایرنا، " سید حسن حسینی " عصر سه‌شنبه در نشستی با خبرنگاران یزد افزود: بازیکنان تیم‌های فوتبال برای آماده شدن انجام مسابقات مجبور به استفاده از اتاق غیراستاندارد هیات فوتبال هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد در مرکز شهر یزد قرار دارد و ۹۰ درصد مسابقات لیگ استان و شهرستان در آن برگزار می‌شود بر اهمیت و ضرورت ساخت رخکتن آن تاکید کرد.

این مسئول بیان کرد: برای شهرستان ۷۰۰ هزار نفری یزد که ۷۰ درصد جمعیت استان در آن زندگی می‌کنند به هیچ وجه زیبنده و قابل قبول نیست که مجموعه ورزشی اصلی آن هنوز رخکتن نداشته باشد.

حسینی تاکید کرد: در این خصوص موضوع بارها به اطلاع مسئولان رسیده و بازدیدهایی هم انجام شده ولی باوجود همه پیگیری‌ها هنوز منتظر اقدام عاجل هستیم.

وی گفت: برای برگزاری مناسب و فنی مسابقات باید زیرساخت اولیه که رختکن بازیکنان است وجود داشته باشد تا بازیکنان در زمین بازی، لباس تعویض نکنند.

قدیمی‌ترین مجموعه ورزشی یزد رختکن ندارد

حسینی یکی از برنامه‌های مهم هیات فوتبال شهرستان یزد را برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران و مربیان ذکر و بیان کرد که در سال‌جاری تاکنون حدود ۷۰ نفر نیز آموزش‌های لازم را زیرنظر مربیان مجرب فرا گرفته‌اند.

وی گفت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی فوتبال و فوتسال برای داوران و مربیان نقش مهمی در ارتقای این رشته به صورت علمی دارد و تا پایان سال پیگیری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده‌های سنی جزو برنامه محوری هیات است.

حسینی همچنین بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های پیشکسوتان و نخبگان فرهنگی ورزشی و دلسوزان این رشته در شهرستان یزد اشاره کرد.

۷۰ درصد جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha