اورسجی: مقر کنفدراسیون کبدی آسیا به زودی در تهران راه‌اندازی می‌شود

تهران - ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد همکاری لازم جهت اختصاص ساختمانی مستقل برای مقر کنفدراسیون کبدی آسیا صورت گیرد.

عباس اورسجی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در خصوص نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با «داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: این دیدار اتفاقی خوب و مبارک در حوزه ورزش کشور بود که برای نخستین بار رقم خورد. جامعه ورزش و روسای فدراسیون‌ها از نزدیک دغدغه‌ها و مشکلات خود را با رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کردند و در کل می‌توان گفت جلسه‌ صممیمی و هدفمندی بود که امیدهای بسیاری را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: ورزش پدیده‌ای اجتماعی است که شادی، نشاط، سلامتی و دوری از آسیب‌های اجتماعی را می‌توان از نتایج و برکات آن دانست. اگر در ورزش هزینه لازم و مطابق با استانداردها صورت بگیرد، امید به زندگی و نشاط اجتماعی ارتقا خواهد یافت که نتایج آن ملموس و قابل رویت است.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به مطالب مطرح شده در این نشست گفت: قهرمانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی موارد مربوطه و موانعی که سر راه است را مطرح کردند، خوشبختانه نگاه مدبرانه و شناختی که معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از شرایط کنونی داشت نشان می‌دهد که مصمم است تا به کمک ورزش آمده و موانع را از سر راه بردارد.

اورسجی در خصوص ساختمان کنفدراسیون کبدی قاره آسیا در ایران نیز گفت: یکی از نکات مطرح شده در این نشست به همکاری و مساعدت جهت استقرار محل کنفدراسیون کبدی آسیا در تهران بود که با توجه به آنکه ریاست این دوره بر عهده ایران است، این قول داده شد مکاتبات لازم صورت گرفته و محلی برای کنفدراسیون کبدی آسیا در تهران در نظر گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha