اورسجی: باید انقلابی در بودجه ورزش کشور رخ دهد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: بودجه ورزش خیلی پایین است و امیدوارم انقلابی در بودجه کشور رخ دهد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، عباس اورسجی در نشست جمعی از قهرمانان، مدال‌آوران و روسای فدراسیون‌های ورزشی با رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: قطعا معاونان وزیر و دوستان دیگر درباره مشکلات ما صحبت کردند اما ما جمع شدیم تا مسائل خود را مطرح کنیم. از شما می‌خواهیم نظر دوستان در مجلس و سازمان برنامه و بودجه نسبت به قشر ورزش تغییر کند.

وی افزود: به عنوان یک رشته‌ای که قدمت زیادی از فدراسیون شدن آن نگذشته است، در تمام دوره‌های المپیک آسیایی هم در بخش بانوان و نیز مردان دارای مدال بودیم و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به مدال طلا در بخش بانوان و مردان دست یافتیم و اتفاق خوبی برای کشور رخ داد.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: انتخابات کنفدراسیون آسیا را در ایران برگزار کردم و یک ایرانی به عنوان رئیس آسیا انتخاب شد اما با همه موفقیت‌هایی که در این رشته به دست آوردیم به دلیل محدودیت در بودجه یک سانتی متر هم فضای اختصاصی و امکانات دیگر برای این رشته ورزشی نداریم.

وی ادامه داد: ۱۱ ماه از انتخابات کنفدراسیون آسیا می‌گذرد و من مقر آن را در ایران مصوب کردیم اما برای ایجاد یک ساختمان و احداث یک آکادمی ملی و بین المللی دچار مشکل هستیم و باید در این زمینه سرافراز شویم. خیلی از دوستان درباره بودجه ورزش گفتند که خیلی پایین است.

اورسجی گفت: اخیرا ورزشکاران ما در اردوی تیم ملی تحهیزات و امکانات خود را با سایر کشورهای دیگر مقایسه می‌کنند و می‌بینند آنها خیلی جلوتر هستند. ما نگران مهاجرت ورزشکاران هستیم و خواهش می‌کنم که انقلابی در ارتقای بودجه کشور رخ دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha