۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85341953
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان‌شمالی: ۱۷۰ نانوایی استان دوگانه سوز شدند

بجنورد-ایرنا- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۷۰ نانوایی استان تاکنون دوگانه سوز شدند تا در صورت قطعی گاز با سوخت دوم به مردم خدمات ارایه دهند.

به گزارش ایرنا، طاهر رستمی روز چهارشنبه در جلسه مدیریت انرژی خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با شرایط بحرانی اندیشیده شده است تا در صورت قطعی گاز شاهد کمترین خللی در ارایه خدمات به مردم نباشیم.

وی افزود: سال گذشته خراسان شمالی با سرمای کم سابقه ای مواجه بود اما با مدیریت صحیح و همراهی مردم در مصرف بهینه، گاز خانگی قطع نشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم با رعایت الگو و مدیریت مصرف از هر گونه مشکل در روند تامین گاز استان جلوگیری کردند که لازم است امسال نیز اقدامات لازم برای فرهنگسازی مصرف بهینه گاز در استان انجام شود.

رستمی با تاکید بر مصرف بهینه گاز در خراسان شمالی، گفت: ادارات دولتی و بانک های استان با توجه به ناترازی تولید گاز ملزم به رعایت مصرف بهینه این انرژی هستند.

وی تصریح کرد: بی تردید رعایت الگوی مصرف کمک شایانی به بخش تولید و صنعت خواهد کرد و موجب پایداری شبکه خواهد بود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی پیش از این اعلام کرده بود که فصل سرما در پیش است و برای جلوگیری از بروز مشکل احتمالی برای تامین سوخت، ۲۰ درصد از نانوایی‌های استان باید ۲ گانه سوز شوند.

رستمی اظهار کرد: فرمانداری ها مکلف هستند تا تجهیز نانوایی ها به سوخت دوم را پیگیری و تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha