۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85343320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجمع مردم گنبدکاووس در محکومیت حادثه تروریستی کرمان+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- مردم گنبدکاووس روز پنجشنبه با تجمع در آستان مقدس امام‌زاده یحیی بن زید(ع) عملیات تروریستی منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از مردم کشور در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، مردم گنبدکاووس همزمان با حضور در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و شهیدان همیشه زنده‌اند» ضمن ابراز انزجار از اقدامات ددمنشانه استکبار بر ثابت قدم بودن خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

پیر و جوان حاضر در این تجمع خطاب به دشمنان فریاد سردادند که با این گونه حرکات بزدلانه نمی‌توانند خللی در وحدت و همبستگی و ولایتمداری ملت ایران ایجاد کنند و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری تلاش خواهند کرد.

به گفته تجمع کنندگان دشمنان فکر کردند با عملیات تروریستی روز گذشته در مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توانند مردم را از ادامه دادن راه این شهید بزرگوار بازدارند اما کوره خوانده‌اند چرا که مرگ با افتخار، آرزوی تک تک مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر دیروز (چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، حدود ۸۴ نفر شهید شدند.

انفجار نخست ۷۰۰ متری مرقد شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مرقد بوده و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha