۱۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85343450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

۱۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبر: 85343450
مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا- کشف کلاهبرداری اینترنتی و دستگیری سارقان موبایل از مهمترین خبرهای انتظامی چهارمحال و بختیاری در روز جمعه ۱۵ دی‌‍ماه است.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، فرمانده انتظامی لردگان از شناسایی یک متهم برداشت غیرمجاز به مبلغ ۴۸۵ میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر انتظامی‌نیا با اعلام این خبر افزود: فردی با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضایی، به پلیس فتا مراجعه کرد و عنوان داشت مبلغ ۴۸۵میایون ریال از حسابش بدون اطلاع وی به صورت اینترنتی برداشت شده است که پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان لردگان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و به موقع و با اشراف اطلاعاتی، متهم برداشت‌های غیرمجاز را شناسایی کردند و با دستور مقام قضایی، پرونده برای دستگیری متهم به دادسرای مربوطه ارسال شد.

انتظامی‌نیا تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با راه‌اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌های کوتاه، افراد را به درگاه جعلی بانک هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کرد .

سارقان تلفن‌های همراه در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد گوشی همراه در مراسم‌های عزاداری در آرامستان‌ها موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ جعفر نفر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی باند چهار نفره سارقین با هماهنگی مقام محترم قضایی در یکی از استان‌های مجاور شناسایی، دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

معاون دادستان مرکز چها محال و بختیاری نیز گفت: متهمان سرقت تلفن همراه در شهرکرد با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

عسگری افزود: در این راستا چهار متهم به سرکردگی این خانم شناسایی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha