۱۴ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۰۰
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 85344029
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان انتخاب شدند

سمنان - ایرنا - اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان با برگزاری انتخابات و رای مستقیم اعضاء انتخاب شدند.  

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان در این خصوص گفت: انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی، پاسخگوکردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ‌ها، ضرورت ارتقای وضعیت کیفی این واحدها و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها با حضور ۶۶ نفر از مدیران این بخش در دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

حجت‌الله یحیایی پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود: پس رای‌گیری مستقیم کاغذی و شمارش آرا، مجید محقق، نرگس افضلی، سعیده سادات قدمی، ابوالفضل صیادجو، مهدی عربی، محمدرضا میثمی و مهدی محمدخانی به عنوان اعضای اصلی و محمدمهدی وحدتی و امیر حسینی‌نژاد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. ‌

اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان انتخاب شدند

سخنگوی استانداری سمنان ادامه داد: در انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان علیرضا استقامت به عنوان خزانه دار و مریم شعبانی نیز به عنوان بازرس هیات رئیسه معرفی شدند.

یحیایی اضافه کرد: اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان ۹ نفر هستند که استاندار سمنان و در غیاب وی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس شورا و معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری به عنوان جانشین و دبیر شورا و هفت نفر دیگر نیز از طریق رأی مستقیم مجمع عمومی برای مدت ۲ سال انتخاب می‌شوند.

سمنان که شهره به دارالمرحمه است با هشت شهرستان و مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور از این نظر هفتمین استان محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha