۱۵ دی ۱۴۰۲، ۰:۲۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85344034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ در البرز پیش بینی شد

۱۵ دی ۱۴۰۲، ۰:۲۲
کد خبر: 85344034
هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ در البرز پیش بینی شد

کرج - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان البرز از پیش بینی و برنامه ریزی برای یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رای در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری پنجشنبه شب در نشست هماهنگی عوامل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه فرعی انتخابیه شهرستان نظرآباد ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در کرمان، افزود: دشمن نمی داند که از خون پاک سردار دلها، هزاران حاج قاسم روییده و دیگر دشمن را یارا و توان مقابله با این ولایتمداری نیست.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار مولفه اصلی انتخابات است تاکید و عنوان کرد: دست اندرکاران انتخابات ملزم به رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و تلاش برای مشارکت حداکثری توسط اقشار مختلف جامعه هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین گفت: در همین مجال از تمام اقشار، گروه های سیاسی، احزاب، متنفذین و تمام ظرفیت ها دعوت می کنیم تا ضمن احساس مسئولیت در پای صندوق رای حضور یابند و نسبت به آینده ایران اسلامی و سرمایه های آن دین خود را ادا کنند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز حضور تمام اقشار در پای صندوق اخذ رای را مهم دانست و بیان کرد: بانوان بعنوان نیمی از جمعیت اثر گذار در مسایل سیاسی و اجتماعی می توانند نقش آفرینی کنند.

وی افزود: با پرهیز از ۲ قطبی سازی و با هدف نا امید کردن دشمنان از تمام توان خود برای برگزاری انتخاباتی پر شور با لحاظ منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) استفاده خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha