۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85344079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تشییع باشکوه پیکر شهید العاروری در بیروت

۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبر: 85344079
تشییع باشکوه پیکر شهید العاروری در بیروت

تهران- ایرنا- پیکر «صالح العاروری» از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که سه‌شنبه شب در حمله هوایی به ساختمانی در بیروت پایتخت لبنان به شهادت رسید با حضور گسترده مردم لبنان تشییع شد.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، هزاران لبنانی روز پنجشنبه برای تشییع پیکر صالح العاروری از فرماندهان ارشد حماس به خیابان‌های بیروت آمدند و پیکر این فرمانده حماس را از مسجد امام علی (ع) در جاده جدید بیروت به سمت مقبره شهدا در «شتیلا» برروی دستان خود تشییع کردند.

در این مراسم «عظام الاقرع» فرمانده نظامی گردان‌های القسام در خارج از کشور و «محمد الریس» یکی از کادرهای جنبش حماس در لبنان همراه با هزاران نفر از مردم لبنان شرکت کردند.

نماز بر پیکر این شهید به امامت شیخ عبداللطیف دریان نماینده شیخ امین الکردی مفتی لبنان اقامه شد.

«ظاهر جبارین» از فرماندهان و عضو دفتر سیاسی حماس نیز در مراسم تشییع پیکر العاروری سخنرانی کرد و گفت که العاروری و یارانش در راه مقاومت و قدس به شهادت رسیدند.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سه‌شنبه شب در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

رژیم اسرائیل از زمان ترور العاروری از سفارتخانه‌های خود خواسته است که وضعیت هوشیاری را افزایش دهند و در تمام جبهه‌ها همچنان در آماده باش به سر می‌برد.

تلویزیون رژیم اسرائیل گفت که وضعیت آماده باش همچنان در همه جبهه‌ها ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha