۱۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85344157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم اسرائیل به غزه
حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

تهران – ایرنا – هواپیماهای جنگی و توپخانه رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) مناطق مختلف نوار غزه را بار دیگر مورد حملات شدیدی قرار دادند و در مقابل مجاهدان مقاومت فلسطین به شدت با نیروهای اشغالگر در چندین محور درگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، مناطق مرکزی نوار غزه شاهد انفجارهای شدیدی بود و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی، برج الفاروق در نزدیکی میدان ابوصرار در اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه را مورد حمله قرار دادند.

در جنوب نوار غزه نیز، توپخانه اشغالگران مناطق مختلف شهر خان یونس را هدف قرار داد.

همچنین بر اثر حمله به منزلی در منطقه القراره در جنوب نوار غزه، سه فلسطینی شهید و پنج فلسطینی دیگر زخمی و قربانیان این حمله به بیمارستان ناصر منتقل شدند.

ساعاتی پیش نیز در پی یورش بامداد امروز (جمعه) نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهرک بیت ریما در شمال غرب رام الله یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز (جمعه) به شهرک بیت ریما در شمال غرب رام الله یورش بردند که در پی این حمله تا این لحظه اسید الریماوی نوجوان فلسطینی ۱۷ ساله ساکن شهرک ریما به شهادت رسید و دست‌کم ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون، ۲۲ هزار و ۴۳۸ فلسطینی شهید و ۵۷ هزار و ۶۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha