۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85344180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی نمایشگاه عکس «سمفونی خیابان» در شیراز

۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85344180
برپایی نمایشگاه عکس  «سمفونی خیابان» در شیراز

شیراز - ایرنا - نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» در شیراز برپا شد و آثار برگزیده ۱۹ هنرمند در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر اجرایی نمایشگاه سمفونی خیابان، روز جمعه در افتتاحیه این نمایشگاه عکس گفت: گالری سروناز شیراز به مدت پنج روز میزبان بازدیدکنندگان از ۲۴ عکس برگزیده از ۱۹ هنرمندان فارس است.

مجید بازایی افزود: این نمایشگاه با محوریت عکاسی خیابانی است و همه آثار در ابعاد ۴۰ در ۵۵ سانتی متر به صورت رنگی و سیاه سفید به نمایش در آمده است.

وی ادامه داد: قهرمان‌های اصلی عکس های خیابانی، مردم کوچه و بازار هستند که در مناطق شهری زندگی می کنند.

بازایی توضیح داد: بیشتر عکس های خیابانی در حالت کندید یا بی هوا عکاسی می‌شوند طوری که سوژه از حضور عکاسی بی اطلاع است.

دبیر نمایشگاه عکس سمفونی خیابان شیراز گفت: هدف از این نمایشگاه ایجاد بستری برای یادگیری از طریق نمایشگاه و نشست‌های مرتبط با عکاسی خیابانی است.

وی عنوان کرد: در نمایشگاه عکس «سمفونی خیابان» آثاری از فرشید اشکر، رویا اعتمادی، الهه انصاری، مجید بازایی، لیندا بردبار، علی پاک فطرت، شیوا جمشیدی، مسعود حسینی، محمد خانی، سیدعلی زارع، حمیدرضا زمانیان، عباس سیدی زاده، راحیل شیبانی، هانیه صارمی، سید صادق علوی، حامد قجرپور نوبندگانی، مهسا مهرابی، مهناز نوری زاده و ابتسام وهابی پور به نمایش گذاشته شده است.

بازایی افزود: مراسم اختتامیه این نمایشگاه عکس ۲۰ دی ماه ساعت ۱۸ در گالری سروناز واقع در خیابان قصردشت، حدفاصل کوچه ۸۸ و ۹۰ برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این نمایشگاه به همت گروه شیراز آرتیست شیراز برگزار شده که پیشتر نیز سابقه برگزاری نمایشگاه های گروهی "پرتره خلاقانه" و لحظه نامیرا" را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha