۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85345093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یافته‌های یک گزارش: حامیان یورش به ساختمان کنگره در پی استیضاح بایدن هستند

تهران – ایرنا – یافته‌های یک گزارش نشان می‌دهد که آن عده از متحدان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا که در یورش سه سال پیش به ساختمان کنگره این کشور نقش داشتند، اکنون استیضاح جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی را رهبری می‌کنند.

به گزارش ایرنا، تارنمای روزنامه گاردین نوشت که گزارش "پروژه صداقت کنگره" به مناسبت سومین سال یورش گروهی از حامیان دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به کاپیتول هیل تهیه شده است.

این گزارش استدلال می‌کند که تعداد زیادی از وفاداران ترامپ در مجلس نمایندگان همچنان به پیشبرد "اکاذیب" انتخاباتی رئیس‌جمهوری سابق ادامه داده‌ و آماده‌اند تا با تلاش برای بازگرداندن او به کاخ سفید، پا را از این نیز فراتر بگذارند.

مایک جانسون، رئیس مجلس، جیم جردن، رئیس کمیته قضایی، جیمز کامر، رئیس کمیته نظارت از جمله نمایندگان مجلس هستند که به پیشبرد تئوری‌های توطئه ترامپ ادامه داده و به‌دنبال استیضاح جو یایدن رئیس‌جمهوری هستند.

در این گزارش از نمایندگان دیگری همچون مارجوری تیلور گرین از جورجیا، اسکات پری از پنسیلوانیا، پل گوسار از آریزونا، ویرجینیا فاکس از کارولینای شمالی، پیت سشنز از تگزاس، بایرون دونالدز از فلوریدا، لورن بوبرت از کلرادو، مت گیتز از فلوریدا، تروی نلز از تگزاس، اندی بیگز از آریزونا، دن بیشاپ از کارولینای شمالی، گرگ استوب از فلوریدا، تام تیفانی از ویسکانسین، اسکات فیتزجرالد از ویسکانسین و کلیف بنتز از اورگان نیز نام برده شده که سه سال پیش نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را زیر سوال برده و به دفاع از شورشیان ۶ ژانویه پرداخته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha