شرکت‌های فعال در بخش سامانه کمک‌داور ویدیویی فوتبال حمایت می‌شوند

تهران - ایرنا - مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی اعلام کرد که از بومی سازی فرآیند ساخت و توسعه‌ سامانه‌های ویدیوچک ورزشی به‌ ویژه سامانه کمک‌داور ویدیویی فوتبال حمایت می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این مرکز در نظر دارد با هدف رفع دغدغه‌های ورزشکاران و ورزش‌دوستان و حل چالش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه‌ اقتصاد ورزش، فرآیند ساخت و توسعه‌ سامانه‌های ویدیوچک ورزشی به‌ ویژه سامانه کمک‌داور ویدیویی فوتبال را بومی سازی کند.

براساس فراخوان مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ، در این راستا این مرکز به دنبال شناسایی شرکت های دارای صلاحیت در حوزه سامانه کمک‌داور ویدیویی است تا نسبت به انتخاب شرکت های برتر و حمایت از آنها تا دستیابی کامل به این فناوری و دریافت تاییدات ملی و بین المللی اقدام کند.

در این فراخوان از متخصصان این حوزه دعوت شده است تا خلاصه طرح پیشنهادی خود را تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ به ایمیل (یارانامه) مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به نشانی tad@isti.ir ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha