گرانی وسایل ورزشی و بازماندن استعدادها از رشته تنیس خاکی

کرج-ایرنا- رییس هیات تنیس خاکی البرز با اشاره به فعالیت ۳۰۰ ورزشکار در بخش‌های آقایان و بانوان در این رشته ورزشی در استان گفت: گرانی وسایل و تجهیزات مرتبط با این رشته ورزشی سبب شده تا بخش زیادی از استعدادها توانایی وارد شدن به رشته تنیس خاکی را نداشته باشند.

جعفر سهرابی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان اینکه این رشته ورزشی در استان هم‌اکنون در شرایط مطلوبی به سر می‌برد، اظهار داشت: گران‌بودن وسایل ورزشی رشته تنیس خاکی و بالا بودن هزینه‌های آن سبب شده تا در برنامه‌های استعدادیابی که در مدارس استان برگزار می‌شود از هر ۱۰۰ نفر، تنها سه نفر جذب شوند.

وی با اشاره به اینکه این هیات پس از ۴۰ سال صاحب زمین شده است، بیان داشت: با این وجود تنیس خاکی البرز هم‌اکنون در خصوص معرفی ورزشکاران به تیم‌های ملی و در کنار آن کسب مقام‌های برتر در رقابت‌ها در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.

سهرابی با بیان اینکه شاکله اصلی تیم‌ملی تنیس خاکی را در بخش بانوان، ورزشکارانی از استان البرز تشکیل می دهند، گفت: از چهار نفر عضو تیم ملی بانوان تنیس خاکی، یاسمن یزدانی، مشکات الزهرا صفی و نیلی عطفی از البرز هستند.

رییس هیات تنیس خاکی البرز ادامه داد: همچنین در بخش آقایان، علی یزدانی در رده سنی بزرگسالان و امیرکسری رنجبر و در کنار آن فرید یزدانیار به عنوان مربی بدنساز در بدنه تیم ملی تنیس خاکی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران البرزی در رشته تنیس خاکی تصریح کرد: امسال علی یزدانی قهرمان هر ۶ رقابت بین‌المللی جایزه بزرگ شد، یاسمن یزدانی در رقابت‌های بین‌المللی زیر ۱۸ سال درخشید و مشکات الزهرا صفی نیز هم اکنون در رقابت‌های بین‌المللی به میزبانی کشور تونس حضور دارد.

سهرابی با بیان اینکه تنیس خاکی البرز در سطح کشوری جزء هیات‌های برتر است، بیان داشت: این در حالی است که در صورت گران‌نبودن تجهیزات این رشته ورزشی می‌توانستیم ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha