۱۶ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85345881
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رانندگان برای عبور از محور خوش‌ییلاق گلستان زنجیر چرخ همراه داشته باشند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار آزادشهر در شرق استان گلستان با اشاره به شروع و استمرار بارش برف در محور «خوش‌ییلاق» از ساعاتی قبل و ارتفاع پنج سانتی‌متری آن، از رانندگان عبوری از این جاده خواست زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی همراه داشته باشند.

سیدجواد کریمی شنبه شب به خبرنگار ایرنا بیان داشت: با تلاش نیروهای راهدای و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر و انجام عملیات نمک‌پاشی محور خوش ییلاق هم اکنون این جاده باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

وی از آماده باش نیروهای راهداری در محور خوش‌ییلاق و روستاهای کوهستانی آزادشهر خبر داد و افزود: باتوجه پیش بینی هواشناسی مبنی به استمرار بارش برف و احتمال افزایش میزان آن در این جاده، داشتن زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی از سوی رانندگان و مسافران عبوری ضروری است.

کریمی همچنین گفت: پیش از بارش برفدر مناطق کوهستانی آزادشهر و جاده خوش ییلاق، براثر بارش باران که از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز شنبه شروع شده بود، ۲ مورد ریزش سنگ از کوه داشتیم که نیروهای راهداری نسبت به پاکسازی آن اقدام کردند.

جاده کوهستانی آزادشهر - شاهرود موسوم به خوش ییلاق ۱۰۰ کیلومتر طول دارد که ۵۷ کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی شهرستان آزادشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha