۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85346246
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

جاده دسترسی گنبدکاووس- کلاله بازگشایی شد+ فیلم
بازگشایی پُل بایلر گنبدکاووس

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس گفت: جاده دسترسی گنبدکاووس- کلاله که از شنبه شب (۱۶ دیماه) براثر بارش باران و طغیان رودخانه اوغان و آبگرفتگی، مسدود شده بود، با تلاش نیروهای این اداره و فروکش کردن آب بازگشایی شد.

موسی اونق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رودخانه «اوغان» گالیکش در بخشی از مسیر خود از روستای بایلر این شهرستان در مسیر گنبدکاووس - کلاله عبور می‌کند که با طغیان این رودخانه سطح آب از روی پل بایلر عبور کرده و موجب مسدودی این جاده شده بود.

وی بابیان اینکه نیروهای راهداری با لایروبی دهانه پُل، مقدمات سرعت بخشیدن به حرکت آب و فروکش کردن آن‌را فراهم کردند، اضافه کرد: با پاکسازی جاده از گل و لای، تردد خودروها از این مسیر در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در استان گلستان بویژه نواحی شرقی آن از ظهر دیروز شنبه آغاز شد و تا بامداد امروز یکشنبه ادامه داشت.

مطابق داده‌های آماری هواشناسی گلستان، بیشترین میزان بارش ثبت شده در منطقه توسکاچال مینودشت با ۸۹ میلی‌متر بود و فارسیان فرنگ گالیکش با ۸۷، محمدآباد کتول با ۸۰، ارتفاعات رامیان با ۷۰ و فاضل آباد با ۶۴ میلی‌متر در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین در برخی نقاط کوهستانی گلستان با ارتفاع بالای هزار و ۳۰۰ متر، برف بارید که میزان آن در حاجی آباد کردکوی ۴۰ سانتی‌متر، افراتخته علی‌آبادکتول ۱۷ و خوش ییلاق آزادشهر ۱۲ سانتی‌متر بود.

شهرستان‌های گنبدکاووس و کلاله درمجموع حدود ۵۵۰ هزار نفر جمعیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha