۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85346672
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ساخت و روکش آسفالت ۴۰ کیلومتر راه روستایی در اسدآباد

همدن-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۳۲ کیلومتر روکش آسفالت و هشت کیلومتر راه روستایی در ۹ ماهه امسال در شهرستان اسدآباد اجرا و ساخته شده است.

مهرداد آهکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳۰ کیلومتر خط کشی، ۲۰۰ کیلومتر شانه سازی، هفت کیلومتر درزگیری آسفالت، ۱۵ مورد اصلاح تقاطع، هشت مورد ترانشه برداری، پنج کیلومتر نصب نیوجرسی و تیرک روشنایی و رفع هفت نقطه حادثه خیز،(چهار نقطه مصوب) در راستای ارتقا ایمنی در محورهای شهرستان اسدآباد انجام شده است.

️وی ادامه داد: زیرگذر تقاطع موسی آباد که چندین سال بلاتکلیف مانده بود ضمن رفع معارض و جابجایی کابل های فیبرنوری، جابجایی لوله گاز و جابجایی تیر برق های اطراف پروژه، در حال حاضر زیرگذر با پیشرفت ۶۰ درصدی درحال اجرا و تکمیل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: طرح زمستانی در راه های ارتباطی استان همدان با مشارکت پلیس راه و راهور، جمعیت هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو از ۲۱ آذر ماه آغاز شده که تا ۲۰ اسفند ماه امسال ایمن سازی راه ها برای تردد مسافران و کاربران جاده را بر عهده دارند.

آهکی افزود: هم اکنون در شهرستان اسدآباد ۴۵ نفر نیروی راهدار مجرب با استفاده از ۳۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به همراه سه دستگاه تراکتور و یک دستگاه گریدر اجاره ای در چهار پایگاه راهداری به همشهریان و هموطنان در فصل زمستان خدمت رسانی می کنند.

به گزارش ایرنا، ۹۵ درصد از سیستم های روشنایی و چراغ های چشمک زن در محورهای استان همدان تعمیر و راه اندازی شده اند و همچنین سیستم روشنایی گردنه اسدآباد به طول ۱۴ کیلومتر فعال و در حال بهره برداری است.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha