اوجاقی: نایب‌قهرمانی کاروان پاراآسیایی حاصل رشادت ورزشکاران بود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: افتخارآفرینی کاروان فرزندان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژ. بی‌نظیر بود و برای اولین بار نایب قهرمان شدیم و این اتفاق رخ نمی‌داد مگر با رشادت ورزشکاران این رشته.

به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با حضور مسوولان در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. کاروان پرافتخار فرزندان ایران با کسب ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز به عنوان دومی دست یافت تا بهترین جایگاه را داشته باشد. در مجموع از ۱۳۱ مدال کاروان فرزندان ایران، ۸۱ مدال کاروان سهم مردان و ۴۰ مدال سهم بانوان ایران بود.

این مراسم با حضور برخی مسوولان از جمله غفور کارگری رییس پاراالمپیک، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش، امین توکلی‌زاده معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، حمید درخشان و محمد مومنی پیشکسوتان فوتبال، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی ، مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان در برج میلاد برگزار شد.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری در این مراسم اظهار داشت: این افتخارآفرینی بی‌نظیر بود و برای اولین بار نایب قهرمان شدیم و این اتفاق رخ نمی‌داد مگر با رشادت ورزشکاران این رشته.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جامعه و این که بخشی از جامعه افراد معلول هستند و با توجه به نگاه ویژه شهردار برای ایجاد تحول، ورزش می‌تواند ابزاری برای تحول باشد. شهرداری ٤ مرکز ویژه جانبازان و معلوان برای ورزش این عزیزان اختصاص داده است. در راستای ایحاد تحول نرم، مسابقات پاراآسیایی قهرمان شهر را در ٨ رشته ورزشی مردان و زنان برگزار کردیم.

وی افزود: علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی، موضوعات فرهنگی جالبی هم در هانگژو رقم خورد از جمله تعصب روی پرچم و تقدیم مدال‌ها به شهدای غزه. امروز برای تجلیل از افتخارآفرینان دور هم جمع شده‌ایم. شما افتخار ایران و انگیزه‌ای برای جوانان این کشور هستید. شهرداری با برگزاری این مراسم به دنبال تشویق جوانان به ورزش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha