۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85347426
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

باشگاه داماش گیلان؛ محله برو بیا

۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبر: 85347426
باشگاه داماش گیلان؛ محله برو بیا

رشت - ایرنا - وضعیت مبهم مالکیتی باشگاه داماش گیلان همچنان ادامه دارد و وضعیت این تیم در استعاره بدل شده به محله برو بیا که بخش مدیریتی و نیمکت کادرفنی آن دایم در حال تغییر است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال داماش گیلان در پایان فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته دوم با حضور ناصر زحمتکش به عنوان مالک به لیگ دسته یک کشور صعود کرد اما پس از صعود مالک باشگاه طی نامه‌ای از تیم‌داری انصراف داد ولی با این حال همچنان تیم را حمایت می‌کرد.

طی چند ماه گذشته نیز نصیر نعیمی‌پور خواهان دراختیارگرفتن داماش شد تا جانشین زحمتکش به عنوان مالک در داماش گیلان شود و او هم پس از حضور در این باشگاه دست به تغییر سرمربی زد و علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و جانشین سیامک فراهانی شد.

اما پس از چند هفته و کسب نتایج ضعیف توسط داماش در رقابتهای لیگ دسته یک کشور ماه گذشته دوباره سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تغییر کرد و علی اصغر کلانتری به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی و جانشین نظرمحمدی شد.

کلانتری در ۲ دیدار هدایت تیم فوتبال داماش گیلان را برعهده داشت که طی آن این تیم به یک تساوی و یک شکست مقابل حریفانش دست یافت تا دور رفت این مسابقات خاتمه یابد اما هم اینک که تیمها در تعطیلات بین نیم فصل حضور دارند، علی اصغر کلانتری نیز قرارداد خود را به طور یکطرفه فسخ و به مس سونگون پیوست.

از سوی دیگر نصیر نعیمی‌پور مالک باشگاه داماش که نتوانست به تعهدات خود عمل کند، مالکیت در این باشگاه سلب شده و هم اینک از ناصر زحمتکش همچنان به عنوان مالک این باشگاه نامبرده می‌شود اما قرار است دوباره به گروه جدیدی واگذار شود.

البته این مشکلات مدیریتی و تغییرات زیاد در کادرفنی باعث شده تا تیم فوتبال داماش گیلان نتواند در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور نتایج خوبی کسب کند و هم اینک یکی از گزینه‌های سقوط از این لیگ بشمار می‌رود.

این در حالی است که جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که اعلام کرده بود ۲ گروه خواهان دراختیار گرفتن باشگاه داماش هستند، طی اقدامی دوباره علی نظرمحمدی را به داماش آورد تا تمرینات این تیم زیرنظر این مربی بومی انجام شود.

به هرحال کنار گذاشتن نظرمحمدی و حضور علی اصغر کلانتری در داماش و هم اینک نیز کناره گیری علی اصغر کلانتری از سرمربیگری داماش و حضور مجدد علی نظرمحمدی در کادر فنی این تیم و نیز دست به دست شدن مالکیت باشگاه داماش این تیم را به محله برو بیا بدل کرده است.

با این وجود باید منتظر ماند و دید که وضعیت مالکیتی باشگاه داماش گیلان و همچنین وضعیت کادرفنی این تیم به کجا خواهد رسید و آیا ۲ گروه جدیدی که قصد دراختیار گرفتن این باشگاه را دارند چه زمانی موفق به این امر شده و آیا این نقل و انتقال انجام می شود؟

با توجه به اینکه سایر تیمهای لیگ دسته اولی مشغول تمرینات منظم و همچنین جذب بازیکن برای رفع نقاط ضعف خود هستند، تیم فوتبال داماش گیلان در پیچ و خم مشکل مدیریتی و مالکیتی گرفتار شده و وضعیت کادرفنی و بازیکنان این تیم مشخص نیست.

تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha