۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85348607
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تلاش ما حضور سرمایه گذاری قدر در راس مالکیت داماش است 

رشت - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا سرمایه گذاری قدرتمند با توان مالی بالا باشگاه داماش را دراختیار بگیرد.

جهانبخش آرمان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به آخرین وضعیت داماش گیلان اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا گروه یا فردی این باشگاه را دراختیار بگیرد که از توان مالی مناسبی برخوردار بوده و مشکلات کنونی این تیم را رفع کند.

وی افزود: تیم فوتبال داماش طی ۲ سال گذشته ۲ صعود خوب داشته که ابتدا از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم و فصل گذشته نیز از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک صعود کرد اما پس از صعود ناصر زحمتکش مالک این باشگاه طی نامه‌ای از ادامه تیمداری انصراف داد.

وی ادامه داد: با توجه به این امر نصیر نعیمی‌پور به عنوان متقاضی جدید خواهان دراختیارگرفتن باشگاه داماش گیلان شد که طی توافقی از مالک این باشگاه(ناصر زحمتکش) درخواست کردیم آن را واگذار کند و این انتقال طبق مفادی انجام گرفت و در نامه‌ای رسمی، نصیر نعیمی‌پور را به عنوان مالک جدید باشگاه داماش معرفی کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: مالک جدید نیز مدتی تیم را مدیریت کرد اما در ادامه نتوانست به تعهدات خود عمل کند در این راستا ۲ نامه از هیات فوتبال گیلان برای ما ارسال شد که مالک جدید به تعهدات خود در خصوص کادرفنی، بازیکنان و سایر اقدامات مربوط به باشگاه عمل نکرده است.

آرمان بیان کرد: ما نیز این موضوعات را به مالک جدید یادآور شدیم اما نتیجه‌ای حاصل نشد تا اینکه مجبور شدیم سرمایه‌گذار جدیدی را برای مدیریت باشگاه و مالکیت آن بیابیم که در این راستا نیز مذاکراتی هم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نصیر نعیمی‌پور نیز طی نامه‌ای اعلام کرد که دیگر قادر به تیمداری نیست، به همین دلیل مالکیت باشگاه از وی گرفته و طبق قراردادی که بین طرفین منعقد شده بود، مالکیت دوباره دراختیار ناصر زحمتکش قرار گرفت و در صورت حضور خریدار جدید، باشگاه باید از طریق زحمتکش به فرد جدید واگذار شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه داماش طرفداران زیادی دارد آنها امروز نگران وضعیت تیم خود هستند که در این رابطه جلسه‌ای را با حضور برخی از طرفداران تیم برگزار کرده و آخرین اقدامات انجام شده را بازگو کردیم و امید است طی روزهای آتی بتوانیم با یک متقاضی و خریدار مناسب به توافق رسیده تا وضعیت مالکیتی داماش مشخص شود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال داماش گیلان به همراه شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان هستند که تا پایان دور رفت این رقابتها، تیم داماش با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha