ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان اردبیل فعال شد

اردبیل - ایرنا - ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل جهت آمادگی تاسیسات و اماکن اقامتی و خدماتی برای سفرهای نوروز ۱۴۰۳ با تشکیل اولین جلسه، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل روز دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل در استانداری این استان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان از امروز کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند و جلسات این ستاد در شهرستان‌ها باید با مدیریت فرمانداری‌ها برگزار شود.

کمال‌الدین میرجعفریان افزود: از امروز دستگاه‌های اجرایی استانی و به تبع آن دستگاه‌های شهرستانی نیز اقدامات خود را جهت فراهم نمودن تمهیدات و هماهنگی‌های لازم انجام دهند تا فرصت موجود برای آمادگی استان از دست نرود.

او تاکید کرد: برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ که اردبیل را برای سال میلادی گذشته به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو معرفی می‌کرد، اتفاق مهمی بود که ستاد خدمات سفر می‌تواند فرصتی برای ادامه روند معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان باشد و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر استان به تمام دستگاه‌های زیربط ابلاغ شده و این ستاد با ۱۲ کمیته کار خود را آغاز می‌کند.

حسن محمدی ادیب افزود: آماده‌سازی مجتمع‌های بین راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از مهم‌ترین موضوعات است که در سطح وزارت میراث‌فرهنگی نیز پیگیری می‌شود و دستگاه‌های مرتبط از جمله راهداری‌ها، شهرداری‌ها، ستاد اقامه نماز و شرکت نفت در این راستا همکاری کنند.

وی ادامه داد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از ۲۲ اسفندماه در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی با حضور نمایندگان نهادهای اجرایی مستقر خواهد شد و تلاش می‌کنیم با هماهنگی هرچه بیشتر دستگاهها شرایط مناسبی برای سفرهای نوروزی آماده کنیم.

استان اردبیل در شمال ایران و مرز جمهوری آذربایجان با ۱۲ شهرستان و با جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی و اقتصادی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha