۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85347926
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

صدها دانش آموز دختر در جشن تکلیف سفیران آب شدند + فیلم

شهرری - ایرنا - ۷۰۰ دانش آموز دختر در قیامدشت ری در روز جشن تکلیف سفیران و همیاران آب در منازل خود شده و برای نزول باران دعا کردند.

حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه شهر قیامدشت شهرستان ری روز دوشنبه در مراسم جشن تکلیف ۷۰۰ دانش آموز سوم ابتدایی که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به همت شهرداری قیامدشت این جشن باشکوه فرهنگی دینی به صورت متمرکز در مصلی نمازجمعه شهر برگزار شد، ان شاءالله دانش آموزان که تکلیف شدند بتوانند وظیفه دینی که بر عهده شان هست را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: متاسفانه در این چند سال اخیر با کاهش بارندگی ها مواجه بودیم، یکی از معضلات ما این کم بارشی ها می باشد.

۷۰۰ دانش آموز دختر در جشن تکلیف سفیران آب شدند

امام جمعه قیامدشت اذعان داشت: نسل جوان یکی از گروههایی هستند که می توانند در درست مصرف کردن آب و صرفه جویی از هدر رفت آب ما را یاری کنند.اگر ما بتوانیم نسل جوان را در شیوه مصرف آب آگاه کنیم، یقیناً می توانیم آب را با بارش های کم مدیریت و تابستان را به خوبی سپری نماییم.

خشکسالی و کمبود آب کشور را تهدید می کند

۷۰۰ دانش آموز دختر در جشن تکلیف سفیران آب شدند

مدیر امور آبفای بخش خاوران با اشاره به کمبود آب در کشور اظهار داشت: متأسفانه در چند سال اخیر با کاهش نزولات آسمانی، تشدید بحران خشکسالی و کمبود منابع تولید آب در سطح کشور مواجه بودیم و با پیشرفت زندگی صنعتی و رشد جمعیت مصرف آب نیز افزایش پیدا کرده است.

امید صابری گفت: با توجه اقلیم خشک و شکننده کشور ما در بخش آب، با مشکلات عدیده ای روبه رو هستیم و اهمیت حیاتی آب برای همگان آشکار شده است.

وی افزود: در صورتی که برنامه ریزی درستی برای استفاده از منابع آبی نداشته باشیم؛ در سال‌های آینده مشکلات غیر قابل جبرانی خواهیم داشت؛ مدیریت بحران آب یکی از دغدغه‌های اصلی کشورهایی است که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستند.

صابری تصریح کرد: همزمان با جشن تکلیف دانش آموزان، تعدادی از دانش آموزان به عنوان همیاران آب برگزیده شدند تا مروج موضوع صرفه جویی در مصرف و راهکارهای صرفه جویی شرکت آب و فاضلاب را در این امر مهم یاری نمایند.

دانش آموزان می توانند رعایت الگوی مصرف را به خانواده گوشزد و یادآوری کنند

۷۰۰ دانش آموز دختر در جشن تکلیف سفیران آب شدند

هوشنگ اکبری بخشدار خاوران شهرستان ری هم تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص و کمبود آب در کشور وظیفه خود دانستیم از شرایط وجودی دانش آموزان به عنوان سفیران آب در منازل استفاده کنیم.

وی افزود: دانش آموزان می توانند رعایت الگوی مصرف را به خانواده گوشزد و یادآوری کنند.

شهر قیامدشت در منطقه جنوب شرقی تهران در شهرستان ری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha