۱۸ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85348095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نتانیاهو و گالانت: جنگ غزه به پایان خود نزدیک نشده است
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کردند جنگ در غزه و شمال سرزمین های اشغالی در آستانه پایانش قرار ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، نتانیاهو و گالانت در نشست فراکسیون حزب لیکود در کنست عنوان کردند «جنگ برای ماهها ادامه خواهد داشت».

به دنبال تشدید اختلافات بین مقامات صهیونیست درباره مدیریت پیامدهای جنگ غزه و ناکامی در دستیابی به اهداف تعیین شده، یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون این رژیم با تأکید بر اینکه کابینه این رژیم صلاحیت مدیریت جنگ را ندارد تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو صلاحیت ریاست کابینه و نخست وزیری را ندارد.

یائیر لاپید افزود: بنی گانتس، غازی ایزنکوت و جدعون ساعر باید از کابینه نتانیاهو خارج شوند؛ زیرا این کابینه صلاحیت مدیریت جنگ و نتانیاهو صلاحیت نخست وزیری و ریاست کابینه را ندارد.

وی ساعاتی پیش نیز در نشست کنست (پارلمان این رژیم) تأکید کرد: سال ۲۰۲۴ کاملاً متفاوت خواهد بود، کسی که ما را چند دسته کرد و فاجعه به بار آورد، در سمتش باقی نخواهد ماند. افراط گرایان به خانه‌های خود باز خواهند گشت و نتانیاهو نیز به خانه‌اش باز خواهد گشت، از نو آغاز می‌کنیم.

لاپید همچنین گفت: ما باید از میان ویرانی که کابینه در سال ۲۰۲۳ رقم زد و اصلاح بزرگ در کابینه که در سال ۲۰۲۴ اتفاق می‌افتد، یکی را انتخاب کنیم، من می‌دانم اسرائیلی‌ها چه انتخابی خواهند کرد و شما هم می‌دانید.

وی پیش از این نیز در واکنش به حمله اعضای کابینه «بنیامین نتانیاهو» به ارتش، خواستار انحلال کابینه شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha