تجمع جلوی کنست رژیم صهیونیستی/ معترضان خواهان برکناری نتانیاهو شدند + فیلم

تهران-ایرنا- معترضان صهیونیست صبح امروز دوشنبه با مسدود کردن ورودی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، خواهان برکناری کابینه حاکم به ریاست بنیامین نتانیاهو شدند.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در گزارشی از تجمع صهیونیست ها جلوی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و درخواست آنها برای کناره گیری کابینه حاکم خبر داد.

برکناری کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و برگزاری انتخابات زودهنگام از جمله خواسته های تجمع کنندگان است.

براساس این گزارش، تجمع کنندگان در حالی که شعار «انتخابات زودهنگام» سر می دادند، ورودی کنست را مسدود کردند.

تجمع کنندگان در بیانیه ای اعلام کردند که کابینه نتانیاهو نتوانسته به وعده های خود برای آزادی اسرای صهیونیست عمل کند و ناکارآمدی خود را در همه حوزه ها به اثبات رسانده است.

حاضران در تجمع، کابینه نتانیاهو را عامل بی اعتبار شدن بیشتر رژیم صهیونیستی در جامعه بین الملل و عامل افزایش شکاف در میان صهیونیست ها اعلام کردند.

معترضان با اشاره به اینکه اعضای کابینه نتانیاهو دنبال منافع شخصی خود هستند، بر اخراج صهیونیست های تندرو از قدرت تاکید کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی با تجمع کنندگان جلوی کنست این رژیم برخورد کرده و آنها را از جلوی کنست دور کرد.

به گزارش ایرنا، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی که یکشنبه شب منتشر شد، نشان می‌دهد که در صورت برگزاری انتخابات کنست، ائتلاف نتانیاهو شکست خورده و مخالفان پیروز خواهند شد.

غافگیری رژیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی، تلفات این رژیم در جنگ علیه نوار غزه، عملی نشدن وعده آزادی اسیران صهیونیست و سردرگمی در خصوص سیاست تل آویو درباره آینده نوار غزه باعث بروز اختلافات در بین سران نظامی و سیاسی و نیز بین توده صهیونیستها شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha