۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85350357
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بنی گانتس: در کابینه جنگ اسرائیل می‌مانم

۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85350357
بنی گانتس: در کابینه جنگ اسرائیل می‌مانم

تهران-ایرنا- در پی انتشار اخباری مبنی بر تصمیم عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای خروج از این کابینه، وی در سخنانی تاکید کرد که تا زمان لازم در شورای جنگ این رژیم باقی خواهد ماند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ سابق این رژیم در این رابطه اظهار داشت: به فعالیت در کابینه تا زمانی که نیازی به ما وجود داشته باشد، ادامه می‌دهیم.

وی افزود: من در کابینه جنگ اسرائیل باقی خواهم ماند و زمانی که اسرائیلی‌ها این را از من بخواهند، این کابینه را ترک خواهم کرد.

گانتس در بخش دیگری از اظهاراتش با تکرار تهدیدهای توخالی مقامات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و حزب الله گفت که در صورت لزوم رژیم اشغالگر اقدامی مشابه غزه را در جنوب لبنان درپیش خواهد گرفت.

وی همچنین بر تلاش برای آزاد کردن اسرای صهیونیست در نوار غزه تاکید و این اقدام را هدف اصلی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha