هشت پزشک فوق تخصص جذب دانشگاه علوم پزشکی دزفول شد

دزفول – ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هشت پزشک فوق تخصص در راستای ارتقای سطح آموزش و درمان جذب این دانشگاه شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، علیرضا خسروپناه روز سه شنبه با بیان اینکه تنوع این رشته‌های فوق تخصصی براساس نیاز دانشگاه انجام شده است، افزود: پزشکان فوق تخصص‌ جذب شده در رشته‌های کبد و گوارش، روماتولوژی، ریه اطفال، قلب اطفال، جراحی پلاستیک ترمیمی و سوختگی، خون بزرگسالان و غدد بزرگسالان هستند.

وی جذب پزشکان فوق تخصص را موجب ارتقای علمی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول دانست و ادامه داد: جذب این تعداد فوق تخصص به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اقدامی در راستای ارتقای سطح آموزش و درمان است که با همکاری وزارت بهداشت محقق شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارای ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های مختلف پزشکی است که حضور پزشکان فوق تخصص در ارتقای کمی و کیفی آموزش این دانشگاه بسیار موثر است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی دزفول در میان دانشگاه‌های تیپ سه، رتبه نخست کشور را دارد؛ همچنین این دانشگاه در میان ۶۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور دارای رتبه سوم کشوری در ارایه خدمات به میانسال و رتبه ۹ کشور در ارایه خدمات بهداشتی به سالمندان است.

دانشگاه علوم پزشکی دزفول یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خوزستان است که زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کند؛ این دانشگاه در مساحت ۱۵ هزار مترمربع توسط وزارت بهداشت ساخته شد.

دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارای ۱۰۸ عضو هیات علمی است.

وزارت بهداشت برای بخش‌ها و طرح‌های متعدد بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سال جاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده که نشان از روند پرشتاب توسعه بهداشت و درمان این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha