۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 5411
کد خبر: 85348682
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار ایرنا رتبه برتر جشنواره علم و فناوری آذربایجان‌غربی را کسب کرد

ارومیه- ایرنا- جشنواره پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی در آیینه رسانه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که میثم محمدی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ارومیه در بخش خبر رتبه سوم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی روز سه شنبه در این پایانی این جشنواره با اشاره به همکاری خوب این سازمان با رسانه‌ها گفت: این جشنواره فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌ها و نشان دادن امکانات و توانمندی‌ها برای مردم و جامعه است.

خبرنگار ایرنا رتبه برتر جشنواره علم و فناوری آذربایجان‌غربی را کسب کرد

جواد نوری‌نیا افزود: رسانه‌های مختلف استانی با شرکت در این جشنواره و نشان دادن قابلیت‌های پارک علم و فناوری، همراه کسب و کارهای نوپا هستند و با حمایت رسانه‌ای خود در راستای توسعه علمی و اقتصادی آذربایجان‌غربی مشارکت دارند.

خبرنگار ایرنا رتبه برتر جشنواره علم و فناوری آذربایجان‌غربی را کسب کرد

دبیر این جشنواره نیز اظهار کرد: جشنواره پارک و رسانه با هدف بهره‌گیری از توان و قابلیت رسانه‌های مکتوب، برخط و دیداری و شنیداری آذربایجان‌غربی برای معرفی پارک علم و فناوری استان و ظرفیت‌های آن جهت بهره‌مندی جوانان نخبه و دانشجو برگزارشد.

پژمان ولی‌زاده ایجاد وحدت، همدلی، همگرایی، همفکری و هم‌افزایی بین مجموعه پارک و اصحاب رسانه را از اهداف مهم این جشنواره دانست و گفت: آگاهی‌رسانی و امیدآفرینی عمومی نسبت به پارک علم و فناوری به عنوان ظرفیتی مهم و سرمایه‌ای ارزشمند، ضرورت اساسی برای خدمت به علم، صنعت و اقتصاد استان است.

به گزارش ایرنا، این جشنواره شامل بخش‌های مختلفی چون گزارش، مصاحبه، یادداش، خبر و چند رسانه‌ای بود که برای نخستین بار در آذربایجان غربی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha