پارک علم و فناری آذربایجان‌غربی در مسیر بهره‌مندی از مزایای منطقه آزاد قرار گرفت

ارومیه - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: با حصار کشی محدوده پارک علم و فناوری می‌توان از مزایای منطقه آزاد ویژه پارک‌ها در این حوزه بهره‌مند شد.

دکتر جواد نوری‌نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اراضی پارک علم و فناوری استان در حال حاضر بالغ بر ۱۷ هکتار در منطقه جاده نازلو از توابع ارومیه است که از سال ۱۳۸۵ حصار کشی نشده بود.

وی اضافه کرد: در صورت انجام کلیه مفاد حصار کشی، این پارک طبق قوانین کشور می‌تواند از مزایای منطقه آزاد استفاده کند.

نوری نیا ادامه داد: یکی از موانع در سال‌های اخیر که پارک علم و فناوری گریبانگیر آن بوده، جاده روستایی بود که از داخل محدوده این مرکز می‌گذشت.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان حل تمامی موانع در راستای محصور کردن مرکز ۱۷ هکتاری بیان کرد: با اتمام حصار کشی می‌توانیم از معافیت‌های گمرکی، مالیاتی و بیمه‌ای و دیگر مزایا بهره‌مند شویم.

نوری نیا اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هسته و واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کنند که از این تعداد، ۷۰ واحد در بستر زمین‌های این پارک دارای واحد تولیدی و کاری هستند.

وی با اعلام حمایت از ایده و نوآوران جدید گفت: از هر ایده و فناوری جدیدی که قابل تبدیل به تجاری‌سازی است، حمایت می‌کنیم تا شاهد تبدیل علم به ثروت در منطقه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha