۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85349401
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به کلاله اختصاص یافت

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلاله از اختصاص هزار و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ به این شهرستان خبر داد و گفت: پرداخت این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

محمد سرگلزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سقف تسهیلات تبصره ۱۸ را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنایع دستی به حدود هزار نفر از ساکنان مناطق شهری و روستایی شهرستان کلاله پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین سهمیه امسال تسهیلات مشاغل خانگی کلاله ۸۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۰ میلیارد ریال آن به ۱۴۸ نفر پرداخت شد و ۳۰ متقاضی دیگر هم در نوبت دریافت قرار دارند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلاله خاطرنشان کرد: این شهرستان ۴۰۰ تعاونی دارد که ۲۰ مورد آن در دولت سیزدهم فعال شده است و علاوه بر آن؛ آغاز فعالیت ۲۶ تعاونی در آینده نزدیک می‌تواند چندین فرصت شغلی جدید و پایدار ایجاد کند.

سرگلزایی از تحقق ۹۸.۵ درصدی تعهد اشتغال امسال در شهرستان کلاله خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون از مجموع هزار و ۳۵۲ تعهد ایجاد شغل در این شهرستان، هزار و ۳۳۳ مورد آن محقق شد که بیشترین تحقق اشتغال مربوط به ادارات کمیته امداد، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت بوده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کلاله بیان کرد: جمعیت کارگری این شهرستان حدود ۲۶ هزار نفر است که بیشتر در بخش کشاورزی فعالیت دارند و تاکنون ۱۳ هزار نفر از آنان بیمه تامین اجتماعی شدند.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha