۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1541
کد خبر: 85349867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجمع خیرین یاریگر زندگی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

یاسوج- ایرنا - مجمع خیرین یاریگر زندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خیران، مسئولان و کارآفرینان این استان تشکیل شد.

به گزارش ایرنا مجمع خیرین یاریگران زندگی، با هدف کمک به بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه و زندگی سالم، در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

این مجمع که در سال گذشته در کشور تأسیس شد تاکنون در ۲۶ استان کشور نمایندگی دارد و تلاش می کند تا با کمک خیران و کارآفرینان، زمینه اشتغال برای معتادان بهبود یافته را فراهم کند.

در این نشست، انتخابات مجمع عمومی و هیات امنا نیز برگزار شد.

در این نشست، مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی گفت: اشتغال، کلید بازگشت معتادان به جامعه است.

حسن حمزه زاده با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کارآفرین در سراسر کشور برای کمک به اهداف مجمع اعلام آمادگی کرده اند، افزود: این مجمع در ۲۶ استان کشور نمایندگی دارد و تلاش می کند تا با کمک خیران و کارآفرینان، زمینه اشتغال برای معتادان بهبود یافته را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی کشور است، گفت: بازگشت معتادان به جامعه و زندگی سالم، نیازمند تلاش و مشارکت همه بخش های جامعه است.

حمزه زاده با بیان اینکه بسیاری از معتادان بهبود یافته، توانمندی های بالایی دارند، گفت: این افراد با داشتن فرصت شغلی مناسب، می توانند به جامعه بازگردند و زندگی جدیدی را آغاز کنند.

در این نشست، برخی از خیران و کارآفرینان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از تجربه خود در زمینه اشتغالزایی برای معتادان بهبود یافته سخن گفتند.

سید جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست گفت:"اعتیاد یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی کشور است که پیامدهای منفی بسیاری برای فرد، خانواده و جامعه دارد. بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه و زندگی سالم، نیازمند تلاش و مشارکت همه بخش های جامعه است."

وی اظهار داشت: "ایجاد مجمع خیرین یاریگران زندگی، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است. این اقدام می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد در استان ایفا کند."

هاشمی مهر بیان کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت های این مجمع حمایت می کند و در این زمینه همکاری لازم را با این مجمع خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha