استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها در سلامت انتخابات نقش مهمی دارند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها در زمینه افزایش مشارکت مردم و همچنین سلامت انتخابات، نقش مهمی می توانند ایفا کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به توجه حداکثری به موضوع مشارکت و سلامت انتخابات، افزود: تلاش ارزشمند رسانه ها در گذشته و امروز بر کسی پوشیده نیست لذا شایسته است که در ستاد انتخابات نیز به این تلاش ارج نهاده شود.

وی ادامه داد: هم اینک نیز رسانه‌های استان، تلاش ارزشمندی برای تبیین و مشارکت مردمی در انتخابات آغاز کرده‌اند و ستاد انتخابات باید پس از ۱۱ اسفندماه و برگزاری انتخابات، از رسانه‌ها و فعالان خبری و رسانه‌ای برتر استان قدردانی کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در تمامی حوزه‌های انتخابیه برای سلامت برگزاری انتخابات نهایت حساسیت وجود دارد و ستاد باید با رصد دقیق از عملکرد کارمندان دولت در استان براساس شیوه نامه ها مطمئن شده و نسبت به لغزش‌ها برخورد کند.

نظری خواستار برگزاری جلسات موضوعی با حضور اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات برای رصد، بررسی و گرفتن تصمیمات به موقع برای برگزاری انتخابات بدون هیچگونه چالشی شد و از معاون سیاسی استاندار خواست تا آخرین وضعیت آمادگی کمیته‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: اداره‌کل روابط عمومی استانداری همکاری خوبی را با رسانه‌ها آغاز کرده است و باید طرح‌های مردمی در این حوزه طراحی و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات برای اجرایی کردن آن تلاش کند.

نظری در این نشست فعالیت‌های انجام شده در کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان را بررسی و با شنیدن گزارش ها، آخرین تصمیمات برای رفع چالش های کاری در این حوزه را اعلام کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه، ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

استان خراسان رضوی دارای ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha