نخبگان شهرستان کوثر استان اردبیل تجلیل شدند

اردبیل - ایرنا - جمعی از جوانان نخبه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی شهرستان کوثر طی آئینی با حضور استاندار اردبیل، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار اردبیل شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی فعالان اجتماعی و منتخبان کوثر در این شهرستان حضور یافت و نخبگان و سرآمدان جامعه را الگو و نمادی برای انگیزش و ترغیب دیگران دانست.

سید حامد عاملی که امروز برای بازدید از طرح‌های عمرانی در حال اجرا و بهره برداری از ساختمان شهرداری شهر تازه تاسیس فیروزآباد و آب شرب روستای چالگرود کوثر به این شهرستان سفر کرده بود، در جمع معتمدان و بزرگان کوثر، همدلی و همداستانی را لازمه توفیق و پیشبرد امور اعلام کرد.

وی گفت: نهضت تکمیل زنجیره پیشرفت استان اردبیل را پیگیری می‌کنیم و این گفتمان باید مورد مطالبه مردم باشد و همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در این راستا مورد انتظار است تا حلقه‌های توسعه و عمران استان، یکی پس از دیگری تکمیل شود.

وی به اهمیت انتخابات و نقش آفرینی مردم در این رویداد مهم اشاره و تاکید کرد: مردم آگاه و فهیم استان اردبیل در راستای تحقق مولفه‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخاباتی، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه حضور گسترده ای خواهند داشت.

در این نشست و دیدار صمیمی، تعدادی از فعالان اجتماعی و معتمدان مردم کوثر نیز به بیان برخی مشکلات و موانع توسعه این شهرستان پرداختند.

عاملی در جریان دور سوم سفرهای شهرستانی و سومین سفر به شهرستان کوثر، در منزل شهید فرداد ندیری از شهدای والامقام کوثر حضور یافت و به مقام آن شهید نامدار و مادر بزرگوار وی ادای احترام کرد.

شهرستان کوثر با حدود ۸۵ کیلومتر فاصله در جنوب اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha