۲۱ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85350622
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تداوم مشکلات مالی پاس همدان/ بازیکنان چمدان‌ها را بستند

همدان- ایرنا- تداوم مشکلات مالی باشگاه فوتبال پاس همدان باعث شد تا بازیکنان این تیم امروز /پنجشنبه/ چمدان‌ها را بسته و راهی شهرهای خود شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای تیم پاس که توانستند روز گذشته با برتری مقابل شهرداری بندرعباس جهش خوبی در جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته باشند، امروز به دلیل انجام نشدن تعهدات مالی باشگاه، راهی زادگاه خود شدند.

این وضعیت فقط برای بازیکنان غیربومی نبود چرا که بازیکنان بومی نیز به تبعیت از هم تیمی‌های خود، از ادامه فعالیت در تمرینات تیم خودداری کردند.

قرار بود امروز دور جدید تمرین آماده‌سازی تیم پاس در همدان برگزار شود و از سویی عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان برنامه ریزی برای حضور در تمرین را کرده بود اما به جهت عزیمت بازیکنان به شهرهای خود، تمرین لغو شود.

بابک صمدیان سرمربی تیم پاس پیش از این نیز از نامطلوب بودن شرایط روحی تیمش خبر داده بود و اینکه شاید پس از بازی مقابل شهرداری بندرعباس اتفاق‌های ناخوشایندی روی دهد.

با وجود وساطت سرمربی و محمدرضا آرتیمانی سرپرست تیم مبنی بر صبوری بازیکنان در حل مشکلات مالی و حضور آن‌ها در تمرینات، اما با مخالفت نفرات این تیم مواجه شد.

پاس در آخرین دیدار از دور رفت لیگ دسته دوم فوتبال کشور باید چهارشنبه آینده در ساری به مصاف کیان سام (شهدای ساری) برود اما با شرایط پیش آمده، برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام است.

بازیکنان پاس تاکید کرده‌اند تا زمانیکه مطالبات مالی آن‌ها پرداخت نشود، حاضر به بازگشت و نیز شرکت در تمرین آماده‌سازی این تیم نخواهند شد.

تاکنون چند بازیکن پاس سه درصد از قراردادهای مالی خود را دریافت کرده و مابقی نفرات همچون بازیکنان، مربیان و عوامل پشتیبانی رقمی را دریافت نکرده‌اند.

مدیران باشگاه پاس تا نیم فصل باید بیش از ۴۰ درصد قرارداد مالی بازیکنان و مربیان تیم را براساس قوانین جاری در فدراسیون فوتبال پرداخت کنند در حالیکه این تعهدات عمل نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha