۲۹ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85350810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح ورزشی نهاوند تکمیل و آماده بهره برداری شد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: عملیات ساخت و تکمیل سالن ورزشی روستای بابا قاسم و استخر شنای نهاوند مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

علی حقیقی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا پیرامون بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان نهاوند اظهار کرد: هر ۲ طرح بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بودجه لازم برای تکمیل آن‌ها اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: این طرح ها جزو مطالبات مردم نهاوند است به خصوص استخر شنای شهرک شهید طالقانی که جزو طرح های بلاتکلیف و نیمه تمام گذشته بود.

حقیقی ادامه داد: دولت سیزدهم با تاکید بر لزوم برخورداری آحاد مردم از زیرساخت‌های ورزشی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را اولویت قرار داد و بر این اساس اعتبارات خوبی برای تکمیل طرح‌های ورزشی اختصاص یافت که تعدادی از آن‌ها مانند زورخانه شهید محمد مبر افتتاح شده و چند طرح نیز در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان‌ها انجام و در شهرستان‌ها اولویت با طرح‌هایی است که نیاز اصلی ورزشکاران محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن زمینه تکمیل طرح‌های ورزشی فراهم و امکان استفاده عموم مردم از این فضاهای مهیا شود.

وی رشد سرانه فضای ورزشی استان همدان را مهم دانست و گفت: هدفگذاری دستگاه ورزشی افزایش سرانه ورزشی استان است و مدیریت صحیح مالی، مشارکت بخش خصوصی و نیکوکاران سبب تکمیل شمار بیشتری از این طرح‌ها می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بهره مندی از سالن‌های تخصصی را نیاز اصلی ورزش استان دانست و ادامه داد: سرمایه گذاران می‌توانند در احداث سالن‌های اختصاصی در هر رشته ورزشی مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، استان همدان بیش از ۶۰۰ فضای ورزشی دارد که بستر فعالیت ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ رشته ورزشی را فراهم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha