بارش برف و آماده باش ۵۰۰ نیروی خدمات رسان در شمال تهران + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به بارش برف در برخی نقاط این منطقه اعلام کرد: ۵۰۰ نیروی خدمات رسان در آماده باش کامل هستند.

احسان صفایی بامداد جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر چهار تا هشت درجه کاهش دما در روزهای پایانی هفته، ۲۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برف روبی به همراه ۵۰۰ نفر عوامل اجرائی آموزش دیده، در نواحی دهگانه منطقه یک مستقر شدند.

وی تاکید کرد: شرایط آب و هوایی خاص منطقه یک به گونه ای است که نوع بارش به هنگام برودت قابل ملاحظه هوا، به صورت بارش باران در نواحی پایین دست منطقه و بارش برف در ارتفاعات نواحی شمالی منطقه و منتهی به حریم کوهستان می‌شوند.

صفایی ادامه داد: با آغاز بارش در ارتفاعات در راستای ارائه خدمات مناسب با این شرایط جوی، عملیات برف روبی در معابر اصلی این نواحی انجام شد.

معاون شهردار منطقه یک با اشاره به آماده باش نیروها افزود: سایت‌های برف روبی در ۲۶ نقطه از منطقه بر پا و با بکارگیری نیروها و تجهیزات و جانمایی ۳۰۰ مخزن شن مخصوص، خدمات برف روبی و ایمن سازی معابر در سریع ترین زمان ممکن انجام شد و تا پایان بارندگی نیروها به صورت آماده باش خواهند بود.

صفایی اضافه کرد: با توجه به آماده باش نیروها و اجرایی طرح لایروبی نواحی دهگانه، در نقاط پایین دست منطقه یک که بارش به صورت باران بود هیچگونه آبگرفتگی خاصی گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، بارش برف و باران در تهران تا پایان شامگاه جمعه از سوی اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی شده که این بارش ها در ارتفاعات بیشتر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha