۲۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85351373
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

بیشتر راه های روستایی دلفان بسته است

۲۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۵
کد خبر: 85351373
بیشتر راه های روستایی دلفان بسته است

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: بارش شدید برف از روز گذشته در این شهرستان منجر به مسدود شدن بسیاری از راه های ارتباطی روستایی منطقه شده است.

علیرضا قهرمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش ۲۸ سانتی متری برف در مناطق شهری هستیم و بارش برف در گردنه ها و مناطق کوهستانی و برف گیر بیشتر است.

وی با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی گردنه "سرکشتی" افزود: در منطقه "تنگ پری" که از مناطق برف گیر شهرستان است نیز با مسدودی راه ارتباطی مواجه هستیم.

فرماندار دلفان با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد روستاهای مسدود شده در دست نیست ، عنوان کرد: بیش از ۴۰۰ روستا در شهرستان وجود دارد که با توجه به بارش شدید برف اکنون راه ارتباطی اغلب آنها مسدود است.

قهرمانی افزود: تمامی راه های اصلی شهرستان با تلاش راهداران باز بوده و تردد در آنها جریان دارد و تا این لحظه قطعی آب، برق و گاز گزارش نشده است.

شهرستان دلفان یکی از مناطق سردسیر استان لرستان است که هرساله از اواخر آذرماه شاهد ریزش برف بوده اما نبود بارش برف با گذشت ۲۱ روز از زمستان موجب نگرانی کشاورزان این شهرستان شده بود که بارش برف در شامگاه روز پنجشنبه موجب شعف و شادمانی مردم به ویژه کشاورزان شد.

شهرستان دلفان با ۱۶۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha