۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85351409
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه نوشهر: نهادها عملکردشان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را گزارش دهند

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر با بیان این که، پنج سال از صدور بیانه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب گذشت، گفت: نهادها عملکردشان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را گزارش دهند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: فرمانداری نوشهر در شورای اداری شهرستان در جهت عملیاتی کردن این بیانیه اقدام بکند و از همه ادارات بخواهد که چه کارهایی در این ارتباط صورت گرفته و گزارش بدهند.

وی اظهارداشت: همچنین در سطوح پایین تر بخشداری ها و دهیاری ها در راستای اجرایی کردن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب گزارش بدهند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش دانشگاه ها موضوع مهم بیانیه گام دوم انقلاب را بین دانش آموزان و دانشجویان به مسابقه بگذارند تا روز به روز اساس انقلاب و نظام و اسلام زنده است، زنده تر بشود.

خطیب جمعه نوشهر در بخش دیگری با تاکید بر حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم و طلاب قم فرمودند حضور مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و باعث اقتدار نظام و اسلام می شود و دشمن همه تلاشش این است که مردم در این صحنه سیاسی حضور نیابند.

آیت الله مشایخ بیان کرد: رهبری معظم انقلاب همچنین فرمودند حضور مردم در انتخابات حق است و توصیه حضور در انتخابات وظیفه همگانی است .

وی در خصوص اهمیت مجلس شورای اسلامی و انتخاب نماینده اصلح یادآور شد: همه قراردادهای منعقده رییس جمهور و وزرا در کشورهای خارجی برای اجرایی شدن آن باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد بنابراین باید در انتخاب نماینده اصلح بیشتر دقت کنیم چرا که سرنوشت کشور به یک معنا به مجلس شورای اسلامی وابسته است.

وی ادامه داد : امروز انتخابات به آبروی اسلام گره خورده است بنابراین باید تلاش کنیم آبروی اسلام را حفظ کنیم، خدا را شکر مردم همچون گذشته ، امروز در صحنه هستند که دشمن از این حضور مردم نگران است و به خاطر همین حضور، ناراحت بوده که اقدامات خصمانه در کشور انجام می دهد.

وی حملات شب گذشته امریکا به کشور یمن را محکوم و اضافه کرد : ما ضمن حمایت از مظلومان عالم مخصوصا از مردم غزه ، این جنایت و خباثت امریکا و گروه اتئلاف در حمله به کشور یمن را محکوم می کنیم و آنها را به باد انتقاد می گیریم.

امام جمعه نوشهر با اشاره برگزاری دهه مبارک فجر در هفته های آینده افزود: انقلاب اسلامی انقلاب مردمی بود و انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم به پیروزی رسید و ستاد مردمی برگزاری جشن دهه مبارک فجر در این شهرستان باید هرچه سریعتر آغاز به کار کند و نهادهای مربوط نیز راهنمایی ها و حمایت های لازم در برگزاری هرچه مطلوبتر این جشن مردمی را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha