امام جمعه نوشهر: دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

نوشهر - ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت : امروز دعوت برای حضور بیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ روز جمعه در دومین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر در دیدار با مسوولان این شهرستان افزود : جمهوریت نظام اسلامی یعنی این که مردم در همه عرصه های سیاسی از جمله در انتخابات این حضور حماسی را داشته اند و اکنون وظیفه همه است که در ۱۱ اسفند به این مهم بیشتر توجه کنند.

وی اظهارداشت: رای مردم در انتخابات کارساز بوده و مردم در پای صندوق های اخذ رای حضور می یابند و آبروی نظام اسلامی همچون گذشته حفظ می شود و تبلیغات سوء دشمن نیز در این ارتباط به جایی نمی رسد.

وی همچنین با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خاطرنشان کرد : راهپیمایی های نظیر ۲۲ بهمن و روز قدس یک رفراندوم در نظام اسلامی است که ملت ایران همه ساله در این همایش های سیاسی نیز با حضور گسترده شان مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.

خطیب جمعه نوشهر یادآور شد : انقلاب اسلامی انقلاب ارزشهاست و شما مسوولان ادارات باید سعی کنید بیش از همه این ارزشها را حفظ کنید چرا که مردم نگاهشان به عملکرد شماست.

امام جمعه نوشهر: دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

آیت الله مشایخ حجاب، نماز، مسجد، نمازجمعه و جماعات و قرآن را از جمله ارزشهای نظام اسلامی برشمرد و گفت : دوران چله انقلاب دوران پیری انقلاب نیست بلکه پختگی و پیروزی خوب و بیشتر آن است و انقلاب اسلامی رو به تکامل بوده و با رفع مشکلات فرارو به راهش ادامه می دهد.

وی برگزاری باشکوه آیین دهه مبارک فجر را در این شهرستان را خواستار شد و افزود : در دهه فجر با نشاط و با روحیه باز از سالگرد انقلاب اسلامی استقبال شود، شهر را چراغانی و دل فقرا را شاد و به مشکلات مردم رسیدگی و با آنان با نشاط برخورد کنید.

خطیب جمعه نوشهر با بیان این که مردم از گرانی ها نگرانند، اظهارداشت: کارهای ریشه ای خوبی در کشور انجام شده که بتدریج در حال ثمر دادن است و امید است هرچه زودتر ثمرات آن توی سفره مردم بیاید و مهم این که مسوولان دولت هم بیشتر به فکر مردم باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha