اقدامات تروریستی داعش در جهت کاهش فشار جامعه جهانی بر صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی می‌شود

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: اقدامات تروریستی داعش در جهت کاهش فشار جامعه جهانی بر صهیونیست‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نماز جمعه خمین افزود: آمریکا پس از بحران سوریه در جغرافیای داعش، پروژه داعش خراسان را طراحی و اجرا کردند و محتوای آن را تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: داعش در کشورهایی که محور مقاومت هستند به عنوان جبران کننده فشار بر رژیم صهیونیستی عملیات تروریستی انجام می‌دهد.

امام جمعه خمین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای تخلیه صحنه غزه تلاش می‌کند چرا که تلفات آنها افزایش یافته است و تاکنون به اهداف خود نرسیده‌اند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: آمریکا تلاش می‌کند از راه دیپلماتیک با مصر و عربستان و ترکیه در فضای مذاکرات دستاوردی برای صهیونیست‌ها ها ایجاد کند و واقعیت‌ها را تغییر دهد در حالی‌که امروز مردم دنیا نسبت به واقعیت‌ها آگاه هستند.

خطیب جمعه خمین با اشاره به اینکه احتمال شکل گیری جبهه جدیدی در لیبی علیه صهیونیست‌ها افزایش یافته است، ادامه داد: جامعه بین‌الملل پس از طرح شکایت کشور آفریقای جنوبی، رژیم صهیونیستی را به اتهام کودک کشی محکوم کرده حماس قهرمان از آفریقای جنوبی تشکر کرده است.

حجت الاسلام میرصادقی با بیان اینکه تاکنون اعتراضات در سطح عمومی و رسانه ای مطرح بوده، تاکید کرد: وقتی شکایت در عالی‌ترین مرجع قضایی بین المللی ثبت شود صهیونیست‌ها نمی توانند فرافکنی کنند و امید است اجتماع بین المللی در جهان با محوریت این پرونده شکل بگیرد.

امام جمعه خمین افزود: کشورهایی که قطعنامه‌هایی علیه رژیم اشغالگر قدس را وتو می کنند به دنبال کاهش انزوای رژیم صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: فراتر از اینها رشادت و بزرگی روح مردم یمن و انصار الله در انتقام ۱۰ شهید خود است که هیمنه ابرقدرت دنیا را شکستند و جواب سختی به آمریکایی ها دادند.

وی اضافه کرد: آمریکا، انگلیس، استرالیا و کانادا مناطقی از یمن را مورد حمله قراردادند و مدعی ضربه سخت به این کشور شدند و این کشورها باید برای پرداخت بهای سنگین آماده باشند.
امام جمعه خمین بیان کرد: نهالی که امام خمینی(ره) در دوره احیای مجدد اسلام ناب کاشت ، فرزندان شما با خون خود این نهال را تنومند کردند و انسان های بیدار مانند کوه استوار سر راه استکبار ایستاده اند.

حجت الاسلام میرصادقی با تبریک حلول ماه رجب گفت: ماه پر برکت رجب از مظاهر رحمت خداوند است چراکه در این ماه گناهان انسان از بین می رود و در زمان جاهلیت نیز به‌عنوان ماه دعا مطرح بود.

وی ادامه داد: ماه رجب برای اهل ایمان بهار معنویت است و بهترین مرحله برای شروع سلوک معنوی است.

خطیب جمعه خمین با اشاره به اولین شب ماه رجب و شب آرزوها افزود: آرزوها و افکار زندگی انسان را مهندسی می‌کند و بهتر است که از این آرزوها برای تعالی انسان به کار گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha