۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1024
کد خبر: 85351654
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک به بازسازی عتبات عالیات در راستای زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا است

قرچک- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات در راستای زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشوراست که امام راحل آن را ضامن زنده نگاه داشتن اسلام دانستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز جمعه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، اظهار داشت: ستاد عتبات حائز جایگاه معنوی والایی نزد مردم‌ است و افراد و خادمین همواره با اخلاص و نیت پاک در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: حضور خیل عظیم عاشقان و زائرین اهل بیت(ع) در عتبات عالیات این موضوع را ثابت کرده که خاندان عصمت و طهارت، متعلق به همه انسان‌ها و ملت‌ها است و باید در این راه بیش از پیش گام برداشت.

وی تصریح کرد: باید به بازسازی عتبات عالیات، به عنوان یک عمل عظیم در راستای عمل به ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه نگاه کرد و با تمام توان ضمن اطلاع رسانی دقیق، زمینه مشارکت آحاد مردم در این امر خداپسندانه را فراهم کرد.

نماینده دولت در شهرستان قرچک افزود: مردم ایران اسلامی از گذشته‌های دور تا کنون، عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت بارها و بارها ثابت کرده‌اند و همگان شاهدند که در ایام اربعین حسینی، عاشقان آن امام همام چگونه از زائران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(س) پذیرایی می‌کنند که این امر باید در زمینه بازسازی عتبات نیز خود را به درستی نشان دهد.

فخاری گفت: مردم با کمک‌های خود به ساخت و مرمت اماکن مذهبی و قبور مطهر ائمه اطهار علیهم السلام، سهم به سزایی در تقویت ارزش‌های الهی و خنثی کردن توطئه و شبیخون فرهنگی دشمنان ایفا می‌کنند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha