امام جمعه ارومیه: خدمت به اهل بیت (ع) بهترین پاداش برای هر انسان است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه برای نوکری و خدمت، بهترین و شایسته ترین اشخاص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، گفت: این خدمت والا، بهترین پاداش برای انسان محسوب می شود و باید قدر این فرصت را دانست.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جدید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی با تبریک دهه نخست ذی‌الحجه و عید سعید قربان افزود: این فرصت از سوی خداوند متعال در اختیار هرکسی قرار نمی گیرد و باید با مغتنم شمردن فرصت خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همواره در این مسیر با قدرت و قوت بیشتر گام برداریم.

وی با قدردانی از زحمات چندین ساله حسینی، رییس پیشین ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی اظهار کرد: ایشان، تلاش و مجاهدت های فراوانی را در این مسیر انجام دادند و امید است که این تلاش‌ها و زحمات، ذخیره آخرت برایشان باشد و بی‌تردید در روز قیامت ائمه‌اطهار (ع) نظر لطفشان را بر کسی که در این راه خدمت کرده است، عنایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه توجه به اهل‌بیت (ع) و پذیرش ولایت آنها بزرگترین نعمت خداوند متعال است، اضافه کرد: طبق فرمایش حضرت امیرمومنان (ع) هیچ کس نمی‌تواند در بهشت قدم بگذارد مگر اینکه اهل‌بیت(ع) را شناخته و ائمه نیز او را بشناسد و هیچ کس نیز به جهنم وارد نمی‌شود مگر کسانی که اهل‌بیت(ع) را انکار کنند و ائمه نیز آنها را انکار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: در بین اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، امام حسین(ع) جایگاه ویژه‌ای به جهت شهادت مظلومانه‌اش دارد و طبق فرمایش امام صادق (ع)، کسی که برای امام حسین(ع) عزادار باشد و گریه کند، سیدالشهدا(ع) بر او نظر لطف کرده و از خداوند برای چنین عزاداری طلب مغفرت می‌کند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات هشتم اسفند امسال گفت: امید است که انتخابات خوبی در کشور برگزار و صالح‌ترین و مدیرترین شخص برای ریاست جمهوری انتخاب و دل مقام معظم رهبری و روح امام و شهدا شاد شود.

به گزارش ایرنا، در این آیین از تلاش های «سیدحسن حسینی» تجلیل و «قنبر کریم نژاد» به عنوان رییس جدید ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha