فیلم/ تشریح آخرین وضعیت راه‌های همدان از زبان معاون اداره کل راهداری

همدان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: ۴۸ ساعت گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از جاده های برفی این استان با پخش هزار و ۴۰۰ تن ماسه و نمک بازگشایی شد

جواد نگاهداری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف از روز چهارشنبه در همدان آغاز شد و جاده های شمالی استان را پوشیده از برف کرد.

وی افزود: همچنین از روز پنجشنبه مسیرهای جنوبی استان شامل ملایر، تویسرکان و نهاوند نیز سفید پوش شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اضافه کرد: با وجود ریزش برف، در حال حاضر همه مسیرهای همدان باز و تردد در آن بدون هیچگونه مشکلی در جریان است.

نگاهداری با بیان اینکه راهداران از ۴۸ ساعت گذشته در حال نمک پاشی و برف روبی هستند ابراز امیدواری کرد امشب نیز شاهد ریزش نزولات آسمانی باشیم.

وی تاکید کرد: در صورت تداوم ریزش برف، راهداران همدان از آمادگی کافی برای نمک پاشی و برف روبی مسیرها به منظور تردد ایمن رانندگان و کاربران جاده برخوردار هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با تاکید بر ضرورت اجتناب از سفرهای غیرضروری گفت: افرادی که مجبور به مسافرت هستند پیش از حرکت از وضعیت راه ها در تماس با سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

نگاهداری، پر بودن باک خودرو از سوخت، همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، اطمینان از سالم بودن سیستم فنی خودرو، شیشه پاک کن و سیستم گرمایشی را ضروری دانست.

وی گفت: همدان دارای ۴۵ گردنه سخت گذر و برفگیر است که همه گردنه ها سفید پوش شدند و تیم های در ۳۵ پایگاه راهداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha