انتخابات فرصت و ایده تحولی برای آینده ایران قوی است 

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: انتخابات گزینش یک فرصت اجتماعی و ایده ای تحول گره برای آینده ایران قوی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات افزود: امروز تحول‌گرایی و ارائه ایده‌های تحولی یک شرط لازم حرکت اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی است و آنچه امروز نیازمند آن هستیم، حل مشکلات به‌واسطه یک ایده تحولی همه‌جانبه و پویاست .

وی یاداور شد: این ایده است که آینده ایران قوی را می‌سازد و انباشتی از سرمایه‌های اجتماعی برای آینده‌های دور و نزدیک را رقم می‌زند و انتخابات است که چنین فرصتی را مهیا می‌کند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: بنابراین نگاه انتخاب‌کنندگان باید به سمت و سوی اشخاص و جریان هایی باشد که برای تحول مورد نظر رهبر انقلاب دارای ایده نو و پیشرو بوده و منتخبان آینده مردم باید کسانی باشند که تحول را، نه در شعار بلکه در عمل شناخته و برای شکوفایی آن ایده‌های تحول‌آفرین تلاش کنند.

خطیب جمعه ساوه همچنین در خصوص اتفاقات غزه نیز اضافه کرد:بررسی جزئی و کلی میدان نبرد در غزه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در حال کاهش نیروهای خود به‌منظور کاهش تلفات در جنگ است و این عقب‌نشینی در حالی انجام می‌شود که این رژیم به هیچ کدام از اهداف اعلامی که برای تحقق آن وارد غزه شد نرسیده و حماس پر قدرت در غزه حضور دارد و هم هیچ فلسطینی نیز غزه را ترک نکرده است.

وی گفت: آمریکا از طریق بلینکن وارد معرکه شده و شروع به مذاکره با کشورهایی کرده است که به نحوی می‌توانند بر روی حماس تأثیر گذاشته و این جنبش را آرام کرده اا خیلی آبرومندانه ابتدا رژیم صهیونیستی را از منجلاب شکست غزه نجات دهد و در ادامه امتیازی که این رژیم در میدان نبرد نتوانسته است از مقاومت بگیرد را در عرصه مذاکره بگیرد.

حجت الاسلام رحیمی افزود: در حال حاضر رژیم صهیونیستی با حمله به غزه، توانایی فریب افکار عمومی را از دست داده است و هر نامی را هم برای این مرحله از نبرد بگذارد مهم نیست و نمی‌تواند واقعیت میدان را عوض کند. رژیم صهیونیستی در جزئیات و کلیات این نبرد بیش از سه ماه در همه جهات شکست خورده است و انشاء الله در آینده جشن پیروزی مقاومت را در غزه برگزار خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha