امام جمعه ساوه: شریان‌های اقتصادی و حیاتی رژیم صهیونیستی باید قطع شود

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه با اشاره به اقدام تروریستی علیه مردم بی‌گناه در شهر کرمان، گفت: محور مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان باید تمام شریان‌های اقتصادی و حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با تسلیت به خانواده‌های شهدا و مردم ایران در خصوص حادثه کرمان و شهادت رسیدن تعدادی از مردم بی‌گناه، اظهار کرد: این حادثه تروریستی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار مبارزه با داعش صورت گرفت که نیروهای تکفیری عاملان و آمران اصلی این حادثه، کینه بسیاری از این سردار شهید بعنوان پرچمدار مبارزه با تکفیر و تروریسم دارند.

وی افزود: از طرفی این عملیات تروریستی در زمانی صورت گرفت که نیروهای تکفیری درون منطقه توان عملیاتی و قدرت سابق خود را به واسطه مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از دست داده‌اند.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد: شکست دشمن در احیای آشوب در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ ازیک سو و نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه از سوی دیگر،موجب شده است تا دشمن تلاش کند با امنیتی‌سازی کشور و ایجاد التهاب، فضای عمومی جامعه را از حالت عادی خارج و امنیت عینی و ذهنی جامعه را مختل سازد.

به گفته وی، القای شکست اقتدار جمهوری اسلامی و درهم شکستن اقتدار نهادهای امنیتی کشور، شبهه آلود کردن فضای عمومی و دامن زدن به امنیت روانی جامعه با هدف القای ناکارآمدی نهادهای امنیتی، سرپوش گذاشتن بر شکست استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و نیروهای تکفیری در مواجهه با نظام اسلامی از دیگر اهداف این عملیات تروریستی است.

وی گفت: همچنین رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی با شکست غیرقابل ترمیم مواجه شده و عصبانی، گیج و ناراحت در پی گستراندن التهاب به منطقه و کاستن از فشار سنگین روی خود در غزه است.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به پذیرش دیرهنگام این عملیات تروریستی از سوی داعش، افزود: تحلیل انجام این عملیات توسط داعش، ۲ عامل مباشری و اصلی را می‌توان در حوادث تروریستی پدید آمده در ایران مدنظر قرارداد که عامل مباشر به معنای نیروی تکفیری حاضر در عملیات تروریستی است.

وی اضافه کرد: اما بدون شک در خصوص عامل اصلی فراتر از چند عنصر مفلوک است، به‌گونه‌ای که عامل ذاتی و علت العلل همه حادثه‌های تروریستی در منطقه، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه ساوه یادآور شد: ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت‌مند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان می‌خواهند که تمامی مراکز منسوب به این رژیم خونخوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع کنند.

انتخابات علاج همه مشکلات کشور است

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات، اظهار کرد: رساترین تعبیر از این تاکیدات این است که انتخابات اساسی‌ترین مسئله نظام و زیربنای علاج همه مشکلات و زیرساخت همه پیشرفت‌ها است.

امام جمعه ساوه گفت: هر پیشرفتی اگر بخواهد اتفاق بیفتد با قوانین خوب، ساختارهای محکم و عناصر و مدیران متخصص، انقلابی و کارآمد است که این در این انتخابات شاکله تدوین قوانین خوب توسط مردم با انتخاب مجلسی قوی انتخاب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha