مطالبات و درخواست‌های مردمی در میز خدمت چهارمحال و بختیاری بررسی شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسوولان مطالبات، درخواست‌ها و مشکلات ۱۰۰ نفر از مردم این استان را در میز خدمت و ارتباطات مردمی نماز جمعه این هفته مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد بررسی کردند.

فرشاد طهماسبی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۵۵ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به‌همراه کارشناسان و معاونان در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوال‌ها و مطالبه‌های مردم استان شدند.

وی بیان داشت: بیشترین درخواست‌های مردم در خصوص اشتغال، وام، مسکن، شکایت از دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و پیگیری درخواست‌ها و نامه‌های ارسالی خود به رییس‌جمهور در جریان دور دوم سفر هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از اول سال تاکنون این بیستمین میز ارتباطات مردمی در این استان است که با هدف خدمت‌رسانی و شنیدن صدای مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شده است.

طهماسبی با بیان اینکه برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلای‌های نماز جمعه موجب باعث افزایش رضایت‌مندی مردم از عملکرد مسوولان شده افزود: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه برگزار می‌شود تا مطالبه‌ها و درخواست‌های مردم پیگیری و برطرف شود.

وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha