مطالبات و درخواست‌های مردمی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری بررسی شد

شهرکرد- ایرنا -مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار در ملاقات عمومی مطالبات و درخواست‌های ۳۷ مراجعه کننده این استان را بررسی و دستور لازم تحقق درخواست‌ها صادر کرد.

به گزارش ایرنا، فرشاد طهماسبی روز یکشنبه در پایان نشست دیدار مردمی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان که بیشتر در خصوص موضوعات اقتصادی بود با حضور ۱۵ مدیرکل و مدیران بانک‌ها بررسی شد.

وی اظهار داشت: اتفاق خوبی که در این ملاقات‌ها افتاده این است که کار ارباب رجوع از سوی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری پیگیری و برای ملاقات با استاندار ثبت‌نام می‌شوند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پس از آن مشکلات مردم با حضور مدیران استانی مرتبط مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی‌های به عمل آمده ۹۰ درصد کار و مشکلات مردم در این نشست‌ها رسیدگی و حل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استاندار چهارمحال و بختیاری مطالبات و درخواست‌های دیدار مردمی را بررسی کرد

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگروه صدای مردم در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش می‌شود در این کارگروه مشکلات عام المنفعه مردم مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

طهماسبی اضافه کرد: کارگروه صدای مردم با حضور استاندار و معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با هدف برطرف کردن مشکلات مردم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha