به گزارش ایرنا، فرشاد طهماسبی روز یکشنبه در پایان نشست دیدار مردمی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان که بیشتر در خصوص موضوعات اقتصادی بود با حضور ۱۵ مدیرکل و مدیران بانکها بررسی شد.
وی اظهار داشت: اتفاق خوبی که در این ملاقاتها افتاده این است که کار ارباب رجوع از سوی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری پیگیری و برای ملاقات با استاندار ثبتنام میشوند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پس از آن مشکلات مردم با حضور مدیران استانی مرتبط مورد بررسی قرار میگیرد.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسیهای به عمل آمده ۹۰ درصد کار و مشکلات مردم در این نشستها رسیدگی و حل میشود.
استاندار چهارمحال و بختیاری مطالبات و درخواستهای دیدار مردمی را بررسی کرد
وی با اشاره به راهاندازی کارگروه صدای مردم در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش میشود در این کارگروه مشکلات عام المنفعه مردم مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.
طهماسبی اضافه کرد: کارگروه صدای مردم با حضور استاندار و معاونان و مدیران دستگاههای اجرایی با هدف برطرف کردن مشکلات مردم برگزار میشود.
وی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار میشود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.
نظر شما