ثبت شانزدهمین شکست حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال

ساری - ایرنا - تیم فوتسال حافظ ساری فرصت کسب سومین برد فصل و صعود یک پله‌ای در جدول را با شکست خانگی مقابل آناصنعت پاسارگاد قم از دست داد و با ثبت شانزدهمین شکست فصل همچنان قعرنشین این رقابت‌ها باقی ماند.

به گزارش ایرنا، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز - جمعه - با انجام همزمان هر هفت مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتسال پوشاک حافظ ساری در سالن سید رسول حسینی مرکز مازندران میزبان آناصنعت پاسارگاد قم شد و سه بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.

حافظ ساری که دیدار هفته هجدهم مقابل فرش‌آرا مشهد را در زمین حریف با نتیجه دور از انتظار سه بر صفر به سود خود تمام کرده بود، در مسابقه امروز که با حضور پرتعداد هواداران برگزار شد امیدوارانه برای کسب برد به میدان رفت اما نتوانست به انتظاراتی که با برد مقابل حریف قدرتمند مشهدی رقم زده بود پاسخ دهد.

نخستین گل بازی را مسعود عباسی برای آناصنعت به ثمر رساند و پس از آن امیرحسین رسولی توانست با باز کردن دروازه تیم مهمان، بازی را به تساوی بکشد اما قمی‌ها با ۲ گل امیرحمزه صدیق‌زاده و علیرضا وفایی سه به یک پیش افتادند.

حافظ ساری پس از دریافت گل سوم حملات بیشتری روی دروازه آناصنعت تدارک دید و چند موقعیت جدی هم خلق کرد. یکی از این موقعیت‌ها در دقایق پایانی توسط زاها مرتضوی به گل دوم میزبان تبدیل شد اما ادامه حملات ساروی‌ها با وجود به دست آمدن چند موقعیت حساس گلی در پی نداشت و مسابقه با نتیجه سه بر ۲ به سود آناصنعت قم به پایان رسید.

حافظ ساری با این شکست فرصت صعود یک پله‌ای در جدول و جدا شدن از قعر را از دست داد و همچنان با هفت امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد.

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور بیستمین مسابقه‌اش را جمعه آینده - ۲۹ دی - در اراک و مقابل ایرالکو برگزار می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha