۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85352722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جبهه مقاومت ابهت پوشالی امریکا را در هم شکست

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: باتوجه به اینکه جبهه مقاومت ابهت پوشالی آمریکا و ابرقدرت‌ها را در هم شکست ، طبیعی است رژیم اشغالگر قدس، دشمنان خود را به شهادت برسانند.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی زاده " روز شنبه در آیین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسجد توحید بوشهر اظهار کرد: حادثه های تروریستی خللی در عزم و اراده مردم آزایخواه و جبهه مقاومت ایجاد نمی کند و خودشان بازنده واقعی این صحنه هستند.

وی افزود: سردمداران جهان استکبار با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای با شعارهایی همچون حقوق بشر، دموکراسی، دفاع از حقوق زن و کودکان ملت‌ها را دروغ داده بودند و امروز فریب شان برای ملت‌های جهان آشکار شده است.

استاندار بوشهر یادآور شد: انقلاب اسلامی و ملت‌های مسلمان در کنار ملت بزرگ فلسطین و مردم غزه قرار دارد.

محمدی زاده ایران اسلامی را مهد دموکراسی تمدن و مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: امروز همه ملت‌ها و دولت‌ها به اقتدار نظام اسلامی ایران و قدرت مقاومت در منطقه، و ناتوانی، تزویر و دروغگویی آمریکا پی برده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دیگر آمریکا شیر توخالی محسوب می‌شود تصریح کرد: اکنون آمریکا از فاصله دور یمن را بمباران می‌کند ولی رزمندگان یمنی با دست خالی ناوهای آنان را در دریای سرخ غرق می‌کنند.

محمدی‌زاده ادامه داد: قدرت محور مقاومت روز به روز بیشتر می‌شود تا شاهد نابودی اسرائیل غاصب و دیگر دشمنان اسلام باشیم.

وی گفت: قتل‌ عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشورهای غربی چیز جدیدی نیست و همیشه قدرت و توسعه خودشان را در گرو کشتار دیگران جست‌وجو می‌کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: آنچه انقلاب اسلامی رقم زد شکل‌گیری یک جبهه مقاومت در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ و رژیم اشغالگر قدس بود.

وی با اشاره به نقش سردار شهید سلیمانی و جبهه مقاومت در مقابله با دشمنان گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری دوباره این تهدید برای انقلاب اسلامی و ملت‌های مسلمان منطقه و حتی بشریت به فرصت تبدیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha